čtvrtek 28. března 2013

Jaro...?

Dnes bych mohl začít citací megahitu Dalibora Jandy - "Kde jsi, kde jsi.....(jaro mé).....kde jsi?" Já vím, že už to pomalu začíná být trapné, protože každý druhý den se na FB objeví již značně profláknutá fotka, na které figurují srnky ve sněhu a nebo podobné obrázky zvířátek "žádajících" o jaro. Ale i přesto se k nim přidávám a taky prosím, prosím.

V posledních dnech jsem začal pomalu, ale jistě také sledovat dlouhodobou předpověď. A dnes jsem se docela pobavil. Zacímco na norských stránkách yr.no je výhledová předpověď na 6. dubna - maximální teplota dne +1 stupeň a pocitová teplota -4 stupně, tak podle českých stránek http://www.e-pocasi.cz/dlouhodoba-predpoved-pocasi/ bude prý přes den 7/11 stupňu. Já tedy počítám s tím, že to bude něco mezi a doufám, že nebude sněžit (jako včera, kdy jsem asi po 30 minutách sněžení musel odškrabávat z auta sníh, který pěkně přimrzal - a pro velký úspěch jsem si to dnes ráno ve 4:30 zopakoval). Protože pokud by sněžilo, musel bych si ke svým brýlím pořídit i škrabku, abych vůbec viděl, kam vlastně běžím.

Pondělí byl pro mě odpočinkový den a v úterý jsem si "naložil" asi již poslední trošku delší běh. Dal jsem si krásných 12,5 km a včera jsem z toho byl málem marod. Proto jsem se protáhl na elipticalu a dnes mám lýtka jak dva šutry. Jinak nervíky začínají pracovat, protože ono "nevyhnutelné" je stále blíž a blíž. Huááááá! Až jsem málem sám sebe vylekal. Každý den pozoruji, co nového mě začne bolet. Já vážně nechci vidět až budu v důchodu - tedy pokud se ho vůbec někdy dožiji. Tam už mi to ale asi bude všechno kdesi...

Tak a dnes jsem se rozhodl udělat výjimku. Kdo se těší na 6. dubna do Prahy, prosím komentář. Znám i pár takových, kteří se 6. dubna budou těšit úplně někam jinam (třeba do Itálie, že), tak Vy mi sem nepište.

Jinak Vám všem přeji klidný víkend, krásné zmrzlé Velikonoce a posledních pár dní na dohnání toho, co jste třeba nestihli (trénink nevyjímaje). Hodně pohody, moc se nepřejídat ani to s dietami nijak zvlášť nepřehánět, prostě to přežijte ve zdraví a po neděli zase ahoj, tedy pokud se z toho všeho nervově nezhroutím. =D

Už jen 9 dní a tramtadadá, tramtadadá, mám to za sebou !

3 komentáře:

  1. Honzo..to dáš.. za 1:59:26.. naprosto s přehledem.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nechci být sprostý kluk, ale to ses posral předsedo, ne??

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, dáš to určitě!! Ona tě ta atmosféra totálně sežere! Hlavně si trochu odlehči na tréninku, at tam nejedeš odvařenej!!

    OdpovědětVymazat