sobota 9. března 2013

Tak už to snad zase půjde

No fuj, to je ale dneska hnusné počasí. Včera jsem si cvičně a opravdu velmi velmi lehce vyzkoušel protáhnout svoje svaly v posilovně. Pravda, že nejsem zrovna z těch, na kterých svaly jen hrajou. I když u mě taky svaly jen hrajou, ale spíš na schovávanou. Ale na druhou stranu mi moje ramena dávají na vědomí, že jsem s nimi asi včera něco dělal. Totéž platí pro břicho, které se po každém, byť i lehkém zasmání, ozývá.
Ale dost skučení. Týden jsem přežil, dal jsem si 3x lehký regenerační běh a od příštího týdne se vrátím k normálu. Už asi nemá cenu nic dohánět a bláznit, prostě to jen dostanu do fáze, abych 6. dubna nezklamal a dokončil závod.
Jak jsem psal, chystáme se s Martinem na 2Run do Karlových Varů, kde poběžíme 1/2M spolu, ale jako štafeta. On začne a poběží 10 km a já potom ten zbytek až do cíle. A doufám, že na Ústecký 1/2M budeme v pohodě oba a zaběhneme si ho konečně spolu, jakožto vrchol sezóny.
Ve čtvrtek jsem to zmáknul na běžeckém pásu a dnes jsem vyrazil opět na vzduch. Nebyl sice moc čerstvý, je tu inverze jako prase. Asi to nebylo úplně to co chtělo moje tělo, ale snad se s tím vyrovná.
Na příští týden to nevypadá, co se počasí týče, na nějakou změnu k lepšímu, spíše naopak. Budu se s tím muset nějak popasovat. Tož běhu zdar!


Osek, dnes v 18:00

Žádné komentáře:

Okomentovat