středa 13. března 2013

A zas ku..a padá!

Dnes po ránu mě za okny čekalo příjemné..? překvapení. Večer a přes noc nám napadala docela pěkná hromádka sněhu. Běh jsem tedy řešil převážně po uklizených chodnících a po silnicích. Do lesa jsem nezaběhl, protože bych se tam někde určitě ztratil. Nechtěl jsem se brodit po kotníky ve sněhu, tak proto.

Původně jsem měl v plánu pěknou hodinku regeneračního běhu, ale nakonec jsem to zvládl za 50 minut a už se mi fakt nechtělo nikam zabíhat. Doběhl jsem se podívat, jestli nám z Oseckého nádraží odjíždějí vlaky včas, spočítal jsem cestou všechny patníky u silnice a zkontroloval jsem, jak nám pracanti z technických služeb pěkně uklízejí město. Měl jsem sice pocit, že dostanu lopatou, nebo hrablem, tak jsem je pro jistotu oběhl větším obloukem. A stačilo to.

Nakonec to dnes byl celkem ucházející pomalý trénink ;) A vo, vo vo tom to je, ne?


Připraven na všechno :)


Vážně na všechno? Pomóóóc, fuj sníh!



2 komentáře:

  1. Ahoj, tady to taky napadalo, včera jsem obsolvovala totální parkour- po ledu, sněhu nad kotníky. Bylo to dost vtipné, měla jsem zvolit tvojí variantu uklizených chodníků :-))). Ale s vědomím, že jsem zrozena k běhu jsem se nedala :-)).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já jsem si to dal dnes, po ránu krásně svítilo sluníčko, trochu málo pod nulou ;) tak jsem vyrazil do polí -proklínám se ještě teď, docela záhul v tom sněhu a do kopce =D - vzpomněl jsem si ale na Rockyho, jak běhal někde na Sibiři po pás ve sněhu, když se chystal na Ivana Draga a hned mi bylo líp ;)

    OdpovědětVymazat