úterý 12. března 2013

Zima je zpět

Po tak krásných dnech, kdy teplota šplhala až k 10st nad nulou se k nám přihnala zase nějaká ta studená fronta a přinesla s sebou opět mrazíky. Já pevně doufám a věřím, že to už je vážně poslední týden, kdy je zima. Už mě totiž nebaví na sebe na každý běh navlékat několik vrstev oblečení (pak se sotva pohnu). Prostě se už těším na teplejší počasí, toť vše.
V pondělí jsem se zašel opět protáhnout do posilovny a dnes po ránu jsem se cítil, no, podivně. Je to vidět, že jsem dlouho nic nedělal, co se posilování týče a tělo si bude muset zase zvykat. Už zase! To je tak, když člověk nevydrží. 
Dneska ráno jsem vyběhl do mrazu (něco mezi -4 a -9 - přesněji se mi to nepodařilo zjistit) s tím, že dnes to zkusím trochu na tempo. Začal jsem pěkně pozvolna, tak jak se to má a po cca 7 minutách jsem začal postupně zrychlovat. Docela mě mrzí, že mi opět zhruba v polovině cesty klekla baterka u mobilu, takže zaznamenanou mám jen polovinu trasy. Ona tedy druhá polovina byla nakonec pomalejší, protože jsem se vracel k našemu domu (a to je bohužel téměř vždy do kopce).
Celkově jsem ale spokojený a dnešních 9,5 km mi bohatě stačilo. Zítra si dám pohodový výklus na regeneraci - pro jistotu. 

A krátí se to, krátí - zbývá 25 dní.


A zde jedna motivující z 12. února 2013
(všichni jsou blázni, jenom já jsem - nevím asi červená Karkulka =D)

Žádné komentáře:

Okomentovat