úterý 5. března 2013

Test odolnosti

Při dnešním krásném počasí se to už prostě nedalo vydržet, ale abych začal pěkně popořadě. K doktorovi jsem nakonec nešel, protože v pondělí ráno se vše jevilo jako lepší -asi pomohl ten cibulový čaj. Zaběhl jsem do lékárny a zakoupil jsem si kapky Citrovital - který, jak jsem zjistil, Vám pomůže od lupů ve vlasech, přes bolavý krk až na smradlavé nohy. =D ( a to si vážně nedělám srandu). A další věc, kterou jsem si dnes uklohnil byl výborný jablečno-celerový salát. To jsem ani netušil, kolik síly v sobě ten celer má. Pro případné zvědavce tady je recept.
No a odpoledne už se to nedalo vydržet a tak jsem asi kolem 15:00 vyběhl ven. I přes nádherné slunečné počasí jsem na sebe navlékl pro jistotu několik slabších vrstev, čepičku na hlavičku a vyzkoušel jsem lehký 45 minutový výklus. Celou cestu na sluníčku a dobíjel jsem baterie, které se mi přes zimu jaksi vybily a nestíhal jsem je dobít jinde. Co se týče výkonu, nic úchvatného to tedy nebylo, ale to jsem vlastně ani nečekal. Splnil jsem svou tréninkovou dávku a pozítří si to zkusím zopakovat a pak ještě v sobotu. Pokud bude vše jak má být, od příštího týdne se na to snad zase vrhnu s plnou parádou. 
No jinak se mi dnes podařilo vyřešit dilema s Karlovarským půlmaratonem - poběžíme s Martinem, nebo ne? Co myslíte? Nakonec jsme to vyřešili šalamounsky - 2Run. Kdo neví, ať pohledá a nebo ať si počká na další příspěvek. A také se mi (lehce pod nátlakem) podařilo přihlásit celou rodinu na 3km rodinný běh v Karlových Varech, tak už se na to moc těším.

To slunečné počasí mě nabilo optimismem, jen škoda, že zítra už takhle krásně nemá být. No co nadělám.

Zbývá - 32 dnů.

2 komentáře: