neděle 3. března 2013

A ne a ne a NE!

A prostě to nejde. To jsem tedy dopadl. Sauna nezabrala, naopak si myslím, že jsem si to tím pěkně podělal.  V týdnu od 25.2. do 3.3. jsem neuběhl ani kilometr. Byli jsme s manželkou na relaxu v Mariánských Lázních. Na druhou stranu jsem tedy úplně nezahálel, protože jsme chodili lyžovat. Sice na sjezdovky, protože na běžkách bych se asi zabil, ale 3x týdně po cca 3,5 hodinách lyžování docela ušlo. Ale.... bohužel se mě to nachlazení pořád nechce pustit. V posledních dnech už mi v podstatě nic není, ale divný pocit v krku stále přetrvává, takže zítra znova k doktorovi, a už to musím nějak rozseknout. Je to docela pakárna, jen co je pravda. Teď se momentálně "modlím" abych neskončil na antibiotikách, protože jinak to vidím docela bledě - ale do Prahy samozřejmě pojedu a ten půlmaraton si zaběhnu za každou cenu. To prostě musím.
Mimochodem dnes jsem v práci a dávám si velice dobrý cibulový čaj - zkoušeli jste ho někdy někdo?? To je mňamka, to Vám povídám. Ale na kašel je super (nebo spíš na NE-kašel).
V tuto chvíli mě bohužel nenapadá již nic pozitivního, snad jen to, že jsem si tedy od běhání odpočinul, ale už bych zase chtěl běhat. Teď už si vážně můžu jen nadávat za to, že jsem to uspěchal a nedbal na rady. Ale jak říká klasik - neklesejme na mysli - vše se v dobré obrátí.

Zbývá 34 dnů.

1 komentář:

  1. No, tak koukám, že ta chřipka řádí hlavně v řadách běžců. Na endu máme běžeckou skupinu a tři z nich jsou jako Ty odstaveni už skoro 10 dní a nějak je to nechce pustit. Tož pochutnávej si na cibulovém čaji a nespěchej!!

    OdpovědětVymazat