neděle 24. února 2013

Lazaret opuštěn (téměř) na dobro

Tak tahle rýmička potřebovala vyležet trochu více než jsou ty obvyklé. Vzteky jsem mohl z okna sledovat, jak v průběhu celého týdne přibývá sníh. Díval jsem se na sníh na chodníku, na silnici, na stromech, na lampách a nakonec i na sníh, co se usadil na již napadaném sněhu. Pěkně se to za celý týden vrstvilo, jen co je pravda. 
V úterý jsem se odvážil na kratičkou vycházku do obchodu a zpět a zase jsem rychle zalehl do pelechu. Během čtvrtka už mi bylo celkem fajn a to mi zase pro změnu odpoledne zavolal syn, ať si pro něj dojedu do školy, že má asi teplotu - a měl jí. V pátek jsme navštívili dětskou lékařku, ale naštěstí to nebylo nic vážného - prozatím. Uvidíme, co se z toho vyvrbí.
V sobotu jsem to již nevydržel a vyběhl jsem na 45 minutový pomalý běh zasněženou krajinou. Při teplotě cca -8 stupňů to nebylo nic moc. Dýchal jsem přes šálu - no spíš jsem se dusil, ale vzal jsem to vážně poctivě a pěkně pomalu. Čekal jsem, co na to moje tělo řekne. Tak snad jsem to neuspěchal.
Dnes jsem si pro jistotu naordinoval opět klid a místo běhu jsme navštívili saunu. Sníh začal pomalu odtávat, tak se i do toho venkovního bazénku mohl člověk ponořit, i když ne na moc dlouho. Cítím se zatím dobře, uvidíme zítra. 
Předpověď počasí na příští týden neslibuje žádné zázraky, co se teplot a počasí týče. Déšť a různé jiné fujtajbly včetně oblevy. Když to půjde, tak od úterý bych se chtěl vrátit do vyjetých kolejí a začít zase trénovat podle plánu. 

Držte mi palce, ať to klapne - už jen 41 dní a je to tu!

4 komentáře:

  1. Tak já teda ty palce držím!! Neboj, sníh příští týden sleze a pak to půjde jedna báseň. Ty jdeš na Hervis půlmaraton? Stěpánka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Ano trénuji na Hervis 1/2 M. Ten sníh už by mohl slezt ale pak ještě chvilku potrvá, než to vše vyschne. Ale to jaro už by to chtělo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat