úterý 23. dubna 2013

Už jste při běhání snědli hodně hmyzu?

To je pořád, běhej s úsměvem, s radostí a pohodou. Ale, stalo se Vám již někdy, že Vám do úst vlétl nějaký ten "obtížný hmyz"? Nebo třeba ještě hůře, do nosu?

Ze své vlastní zkušenosti mohu říci, že mě se to stalo. Co si já vybavuji, tak dvakrát. Myslím si, ale, že to mohlo být i vícekrát což jsem si možná ani neuvědomil. Zato dnes jsem si to tedy uvědomil až moc. Tak si v pohodě běžím, do sluchátek jsem dostal povzbuzující "peptalk" od kamarádky (díky Štěpánko), což mě velmi pobavilo. A jak jsem se tomu začal smát přilétlo cosi neurčitého a při mém mohutném nádechu to přistálo kdesi v mém krku. V tu ránu jsem se začal dávit, vystříkly mi slzy z očí a obsah mého žaludku si vyžadoval cestu nahoru. Naštěstí v něm nic moc nebylo, ale ta svině moucha ne a ne "odejít" ven. Nakonec se mi to tedy podařilo, ale musím říci, že mě to pěkně rozhodilo. Naštěstí mě při tom nikdo neviděl. Asi by to nebyl moc hezký pohled, nemyslíte?

Podruhé to byl komár. A nebyl to žádný prcek, byl to ten pořádný veliký. No taky jsem si na něm nepochutnal. To má pak člověk zkažený celý den. Proto bych chtěl všechen ten hmyz požádat - dávejte si pozor, kde létáte a když náhodou potkáte nějakého běžce, vyhněte se mu obloukem. Bude to tak lepší pro oba.

Nedovedu si představit, že bych takhle vdechl třeba včelku, nebo vosu, to by byl asi jiný tanec.

Už jsem slyšel vtip o veselém cyklistovi, tak asi bude někdo muset brzy vymyslet vtip o veselém běžci. A jak jste na tom vy? Stalo se Vám někdy něco podobného? 




4 komentáře:

  1. Musíš se smát se zavřenou pusou :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. A dýchat taky se zavřenou pusou, ne? Já to nosem fakt neudejchám, to bych se asi zadusil =D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám spíš štěstí na mušky v očích...Jsem na to citlivý a vypadám pak 2-3hod jako angorák! Vůbec ti to nezávidím, ikdyž vidět Tě na živo tančit Gangnam style, by stálo za to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké :) ale ten můj "šavlový tanec" bys určitě vidět nechtěl ;)

    OdpovědětVymazat