pátek 12. dubna 2013

Odpočívejte v pokoji...

Koupil jsem Vás, to už si ani přesně nepamatuji kdy. Od té doby, co jsem si začal vést tréninkový deník jsme se spolu posunuli o 830 km. To ale jistě není úplně všechno, protože jsem Vás měl již dříve. Ale to bylo jen takové nepravidelné a občasné vyběhnutí kamsi do lesa. Jak jsme toho společně prožívali stále víc a víc, docházelo mi, že Vás brzy budu muset nahradit. Stále jsem se ale nemohl rozhodnout. Jako milník jsem si stanovil právě pražský půlmaraton. Koncem března bylo rozhodnuto a pořídil jsem si nové, Vaše mladší sourozence.

Jak jsem pomalu začal tyto nové testovat, stále jsem se vracel k Vám a říkal jsem si "tohle jim přeci nemůžu udělat a po takové době je zradit" a byl jsem dosti nerozhodný. Nakonec jsem se, a věřím tomu, že správně, rozhodl, že svůj první půlmaraton absolvuji právě s Vámi, jako naše společné rozloučení. A že to bylo krásné rozloučení jen co je pravda.

Chtěl bych Vám tímto poděkovat, za všechny ty kilometry strávené společně a to jak na suchu, tak v dešti, v blátě, ve sněhu i v mrazu. Sloužily jste mi velmi dlouho a velmi dobře, a já slibuji, že na Vás nikdy nezapomenu. Absolvovali jsme spolu nejen náš první 1/2Maraton, ale i náš první závod vůbec. Byli jsme spolu dokonce i v Drážďanech a nevynechali jsme ani nejvyšší horu Českého středohoří - Milešovku. Tolik jsme toho prožili a já Vám ještě jednou ze srdce děkuji. Mějte se krásně ve Vašem běžeckém důchodu a nakonec i v běžeckém nebi, kde se určitě setkáte s mnoha Vašimi přáteli.

Odpočívejte v pokoji moje první běžecké boty. Čest Vaší památce.

New Balance MT474DO



2 komentáře:

  1. Fotka samozřejmě bude, ale až zítra. Jsem v práci a teď mě ten článek napadl, tak jsem ho hned musel napsat. Neboj, myslím na všechno ;)

    OdpovědětVymazat