úterý 5. února 2013

5x týdně?? Už je to tak...

S odkazem na název článku říkám "Ano, začal jsem s tím". Naštěstí to byl třetí týden a teď mě čeká zasloužený čtvrtý regenerační týden. A začal moc hezky. Včera (v pondělí) jsem si zašel na masáž a nechal jsem si řádně promasírovat nohy. Chvílemi jsem chtěl masérovi z toho stolu utéct, ale neměl jsem svoje běžecké boty, tak to nešlo.
Jinak tedy třetí týden, jak jsem předeslal mě čekalo 5 tréninků. V úterý, středu a čtvrtek jsem se potrápil na běžeckém pásu po hodině. V sobotu jsme byli na návštěvě u známých v Praze, ale i po těch pár pátečních slivovicích a asi dvou sklenkách vína (po té slivovici už mi to tam neteklo) jsem vyběhl do pražských ulic. Když jsem si oblékal svůj šik běžecký dres, zjistil jsem, že větrovka zůstala jaksi doma ve skříni. Tož jsem byl nucen vyběhnout jen v mikině. Naštěstí venku bylo příjemně. Avšak po vyběhnutí (vyfunění) schodů na Vyšehrad jsem zjistil, že nahoře je poněkud větrno. I přesto jsem obkroužil park po hradbách jednou dokola a byl to opravdu krásný výhled. Po snídani jsme si to ještě zopakovali příjemným vycházkovým tempem i s rodinou. No a konečně v neděli mě čekal nejdelší běh (80 minut) a tak jsem vyzkoušel (chtěl vyzkoušet) okruh mojí kamarádky Báry. Do Oldřichova jsem ještě trefil, ale najít tu správnou cestu okolo vodní nádrže Barbora se mi jaksi nezdařilo. Cestu domů jsem nakonec našel a dokonce i v plánovaném čase. Cestou zpátky trochu foukalo, že jsem až chvílemi málem běžel pozpátku, ale doběhl jsem. Trénink v pohodě (až na ty umrzlé nudle u nosu), jen tedy ty tři dny po sobě jsou vražedné (ale možná to bylo tím běžeckým pásem). Venku je to úplně o něčem jiném, ten pás mě vážně moc nebaví.
Tento týden, jak jsem psal budu regenerovat. Včera masáž, dnes jsem si nechal pustit žilou, abych taky udělal nějaký ten dobrý skutek. Ještě jeden odběr a mám třicet (a pak už jen deset a bude to čtyřicet). Místo dneška si tedy dám lehký výklus zítra a ve čtvrtek, a potom v sobotu a v neděli. A od pondělí pátého týdne opět hurá do toho.
Ještě jedno zjištění jsem učinil. Za celý loňský rok jsem naběhal asi 490 km a jen za leden tohoto roku mám  již 109 km. Proto doufám, že to moje nohy vydrží. Moc zabrat jim sice nedávám, ale vyloženě je taky nešetřím.

Takže třikrát "hurá" za každý "přežitý" týden a další hurá, protože se těším......no to snad ani ne.

Úplně nakonec bych rád podotkl, že "běhání je bezva". A s touto bombou dnes končím (super hláška Jeremy).


PS: jestli se Vám líbí tohle tričko, můžete si ho objednat - tady

Žádné komentáře:

Okomentovat