sobota 16. února 2013

Rýmička...ach jo!

Tak se mi to nakonec nevyhnulo. Ve čtvrtek jsem si v práci zaběhal na pásu a běželo se mi - navzdory předchozí únavě přímo skvěle. A to byl asi poslední hřebík do rakve. Uběhl jsem 10 km za hodinu a ani jsem se při tom moc neunavil. Ovšem ráno jsem si připadal jako mrtvola. Cítil jsem, že vše není úplně v pohodě. 
Protože domluva je domluva, zašel jsem si se synovcem Davidem na kus řeči a dobrou snídani do kavárny. Potom jsem strávil krásné 2 hodiny čekáním na vlak (miluji České dráhy a jejich zpoždění) a jakmile jsem dorazil domů, odpadl jsem do postele, kde se nacházím ještě teď. Teplota kolem 39 a již zmiňovaná rýmička a nějaký ten kašlík. Dnes už to je krapet lepší neboť teplota prozatím odešla do ústraní. Tak nevím, jestli jsem to nepřehnal s tréninkem, i když si spíš myslím, že mi nějaký dobrotivec někde v autobuse nebo v jiném prostředku MHD něco předal.
Prozatím mám v plánu to, že dnes a zítra samozřejmě trénink vynechám, v pondělí mám plánované volno a od úterý už bych teoreticky mohl znovu začít běhat. Tak uvidíme jak to nakonec dopadne.
Mějte se fajn a buďte zdrávi.

4 komentáře:

  1. Ahoj Honzo, tak si čtu Tvůj dnešní příspěvek a jako bych viděla sama sebe před měsícem a kousek...nebyla jsem ve své kůži, rýma, bolení hlavy, prostě nic moc, ale poučena moudry z běžeckých webů, že když nekašleš nic není ztracený a možná zvýšená aktivita pomůže, vyrazila jsem do fitka na běhátko...trénink byl v poho, na bolístky jsem zapomněla, ALE ráno jsem si musela dál paralen, abych byla vůbec schopná vylézt z pelechu a vypravit se do práce...do týdne jsem si vyzvedávala v lékárně antibiotika na zánět průdušek :-(
    Takže si prosím Tě vezmi knihu (doporučuji Murakamiho - O čem mluvím, když mluvím oběhání) a zůstaň v posteli, ideálně pár dní ;-)
    Měj se, Markéta
    P.S. Piš dál, hezky se to čte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu a za rady ;) A abych ještě upřesnil, tak když jsem se včera ráno probudil a chtěl jsem si odkašlat, myslel jsem, že mi vyletí plíce ven. A s tím delším odpočinkem - myslím si, že to nakonec stejně tak dopadne.

      Vymazat
    2. No, musím se teď smát sama sobě, pěkně tady moralizuju o zdraví a přitom tu sedím se zablokovaným krkem, který jsem si přivodila včera na báječném výletě v okolí Kladna, nevzala jsem si šátek ani šálu, prostě nic na krk. A dneska ráno jsem se tu tahavou bolest rozhodla "rozběhat" na běhátku, marně samozřejmě...ještě, že se, slovy klasika, "můžu otáčet celá":-)

      Vymazat
    3. Tak dnes jsem navštívil lékaře, nic závažného naštěstí nenašel, tedy ani chřipka ani angína mě naštěstí nepostihla. Je to "jenom" zánět dýchacích cest - antibiotika jsme prozatím nenasadili a zkusím to poctivě vyležet. Tak snad všechno klapne a "viróza" - už jsem na tohle slovo poslední dobou alergický, mě brzy opustí.

      Vymazat