úterý 29. ledna 2013

65 km za mnou...

První dva týdny jsem úspěšně zvládl. Deset dalších mě čeká. Zaběhal jsem si na běžeckém pásu, ve sněhu a dokonce i v cca 13stupňovém mrazu. Musím říci, že mám radši mráz, než to, co přichází teď - obleva, hnus, déšť, teploty lehce nad nulou, smog a hlavně .... bakterie! Úplně ty potvory vidím, jak s vyceněnými zuby poletují vzduchem a sledují, kam by se zakously. U nás v rodině už to začíná pomalu padat a já se snažím seč mohu se tomu vyhnout. Bakterie, mám pro Vás vzkaz: "Tak to pozor, mě teda vynechte!!" Proto velím "do sauny", zobat nějaké ty přírodní vitamíny a případně se "dorazit" nějakým tím umělým....vitamínem C.
Třetí týden mi vyšel celkem pracovně, ještě, že tu máme k dispozici slušně vybavenou posilovnu s dobrým běžeckým pásem. Tož v úterý, středu i čtvrtek se potrápím zde, v sobotu si dám výjimečně pauzu a v neděli snad venku, když počasí dovolí. V pláštěnce fakt běhat nehodlám.
Co se týká tréninku, zatím je to celkem v pohodě. Mám dokonce i nového sparingpartnera na běhání, ale zase to nesmím moc přehánět. Co si budeme namlouvat, ono držet krok s Bárou ;) není jen tak. V sobotu jsem měl tu možnost se o tom přesvědčit. Mráz jako hovado a z původního volného běhu to pro mě bylo celkem slušné tempo 6:30min na kilometr. Jak píšu pro mě je to až dost, navíc v tom mrazu a s úžasným "kopečkem", který se táhne něco přes 3km z lesa za Hájem až do Domaslavic - plíce jsem radši nehledal. Na druhou stranu to pro mě bylo ujištění, že snad ještě něco vydržím a nejsem úplná lemra. Tepal jsem v průměru 157 což pro mě není úplně ideální, ale zase to není až taková tragédie. V neděli jsem se pěkně vrátil do "svého" poklidného tempa. Zapomněl jsem si ovšem nabít telefon, takže již někdy od 2,5 kilometru jsem měl sluchátka v uších spíše pro parádu a měření trasy také jaksi neprobíhalo. Zapnul jsem tedy vizuální nahrávání a trasu jsem si poté "promítl" do svého "deníčku" ;). 

Tak dnešní trénink mám za sebou. Vítr nefoukal, žádné hrboly, trasa ideální, konstantní rychlost a ještě mi k tomu hrálo rádio E2. Prostě běžecký pás. Z okna jsem toho moc neviděl, byla už tma. A abych dokázal, že nekecám, tady je ten můj trýznitel.


Běžel jsem si v klídku na průměr 154 tepů a dnes v celkem slušném tempu 6:19min na kilometr. Takže pohodka. No jediná věc, která mě trápí je, že moje botky už mi pomalu začínají dělat "pápá" a já budu co nejdříve potřebovat nové. Martin mě zase předběhl a koupil si pěkné botky (nikomu to neříkejte, ale prý běhají sami). Mezi námi to bude mít Martin co dělat, aby je dohonil a chytil.

Končím s optimistickým heslem - s chutí do toho a 1/6 je hotovo....

2 komentáře:

  1. Honzo.. Jak já ti závidím.. ;-) dneks jsem mluvil s doktorem a prý si mám dán na min 14 dní klid..bez běhání, jinak to nedoléčím :-(((( Martin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je docela prekérka, já pevně doufám, že ustojím nynější nálety bakterií a vše bude ou-kej

      Vymazat