pondělí 20. května 2013

Špindl


Na výletě
Dnes jsem zahájil, jak jsem minule psal, to moje „soustředění“. Ve skutečnosti jsem nastoupil na preventivní rehabilitaci – zajímavý název, že? Armáda nás takhle rozmazluje a posílá nás si odpočinout do různých koutů republiky. Prosím žádné rýpavé komentáře, neboť každý máme něco.

Palačinky
Dorazil jsem v poledne, a tak jsem si hned zašel na oběd. Když jsem viděl tu nabídku, nevěděl jsem, co si mám vybrat. Nakonec to vyhrál vepřový plátek (ovšem zalitý UHO), rýže a dušená mini karotka. Hlavně zdravě. Aby to bylo pořádně zdravé zazdil jsem to nakonec palačinkou s jahodovým (teplým) pyré. Mňam! A už to začíná.

Bazén
Po obídku jsem na chvíli odpadl do pelechu, ale zase ne na moc dlouho. Kolem 14 hodiny jsem zašel okouknout zrekonstruovaný bazén a wellness zónu. Musím říct, že se jim to moc povedlo. Dal jsem pár bazénů a potom solnou parní saunu. Pěkně jsem si odpočinul a pak už přišel na řadu trénink.

Zaběháme si?
Z toho čerstvého vzduchu mě málem trefilo. Tolik jsem ho pohromadě ještě nedýchal. Takže jsem dal pěkně lehký běh, chviličku po asfaltu, chviličku lesem, chviličku do kopečka a pak zase z kopečka. Bylo to příjemných 5km, protože nic se nemá přehánět. Taky je to poslední týden před závodem, tak abych nožičky moc neunavil.

Věštění budoucnosti
A teď ještě něco k počasí. Co nás to zase čeká? Slyšel jsem, že přes týden zase vlní nějaká studená vlna, takže se ochlazuje a o víkendu hrozí snad nějaké přízemní mrazíky. Tak nevím, jak ta roční období teď fungují. Ale když nebude pršet, tak budu raději za chladnější, než za teplé počasí. Uvidíme, o kolik se meteorologové zase seknou.

Velké finále se blíží – zbývá 5 dní

Žádné komentáře:

Okomentovat