čtvrtek 16. května 2013

2Run Karlovy Vary se kvapem blíží

Už je to tady
Není to tak dávno, kdy jsem tu psal, že začínám se šestitýdenním tréninkem, a hle, je to skoro za mnou a kýžený závod přede mnou. Na poslední týden mě čeká "soustředění" ve Špindlerově Mlýně, kde musím doladit formu, trochu si odpočinout, projít se po horách, zaplavat si a kdovíco ještě dalšího. A v sobotu pak s chutí do toho a půl je hotovo a to doslova, protože tu druhou půlku, vlastně tu první, za mě zmákne Martin, který se teď mimochodem asi zbláznil a začal běhat do kopce - Martine, jestli někde v tom lese zakopneš a něco si uděláš, tak si pamatuj, že na zádech Tě neponesu, budeš si to muset uběhnout sám, klidně i s berlema =D. I když ruku na srdce, kdybys viděl mou včerejší trasu, taky bys mě nepochválil. Nejlepší na tom bylo asi to, kdy jsem vyběhl z lesa a musel chtě nechtě proběhnout řepkovým polem. Byla tam sice hezky vyšlapaná cestička, ale i přesto se moje černé kraťasy zbarvily poněkud do žluta. Ještě že nejsem alergický, to už bych z toho pole asi nevyběhl, ale i tak ten smrad byl hroznej.

Bude teplo..?
Když jsem se díval nedávno na propozice závodu ve Varech, nebylo mi až tak úplně jasné, proč je start až v 18 hodin? Včera večer mi to došlo. Byl jsem si zaběhat a kolem půl sedmé večer bylo 22 stupňů. Tak nevím, jestli budu schopen vůbec něco předvést, natož si vylepšovat rekord. Ale předem to samozřejmě nevzdávám, toho bohdá nebude, abych z boje utíkal bez boje. Pěkně si to tam hodlám užít. Tentokrát se mnou jede celá rodina a všichni poběžíme Mattoni rodinný běh na 3 km, tak doufám, že se tam neusmažíme na slunci.

Barefoot run
Minulý týden jsem na internetu "kápnul" - díky Rosťo ;) na 1st Prague Barefoot run. O běhání naboso jsem sice zatím jenom četl, a abych pravdu řekl, docela mě to zajímá. A navíc se má zúčastnit Barefoot Ted McDonald - jeden z hlavních hrdinů knihy Zrozeni k běhu. Kniha byla skvělá a Teda rád poznám =D. Začal jsem tedy zkoušet naboso alespoň chodit, aby si moje nohy zvykly a abych dokázal zdolat celou trasu 4 km. A to klidně i chůzí, když mi to nepoběží, protože o běh vlastně ani nejde. Startovné bude totiž darováno na dobročinné účely, takže bude spojeno příjemné s užitečným a z toho mám dobrý pocit, když můžu pomoci někomu, kdo to potřebuje. To je tedy další akce, na kterou se těším - mimochodem 1. června 2013 v Praze na Ladronce.

Doufám, že vše vyjde tak, jak je naplánováno, že nás neschvátí žádná choroba a že vše překonáme ve zdraví a odneseme si jen samé krásné zážitky. To je pro dnešek vše.

Mattoni1/2Maraton Karlovy Vary (2Run 10+11 km) - zbývá 9 dní


Takové botky bych chtěl, vím jistě, že by mi moc slušely.


Žádné komentáře:

Okomentovat