neděle 22. června 2014

Maratonská příprava - díl první

Začínám nový seriál, který bych rád ukončil 19. října 2014 v Drážďanech uběhnutím svého prvního maratonu. Nebudu tady zatím polemizovat o nějakých časech (je jasné, že bych to chtěl dát do 4 hodin) a radši si ten trénink budu užívat, a doufám, že si pak užiji i samotný Maraton.

Sice jsem se ještě tak úplně nepřihlásil, ale zatím jsem stále rozhodnut, že to udělám v červenci (50 euro je 50 euro). Na Endomondu jsem si nechal vygenerovat tréninkový plán na 20.týdnů, a teď mi nezbývá nic jiného, než ho dodržovat a běhat a běhat a běhat...Samozřejmě, že to občas "konzultuji" s tréninkovými plány na www.bezvabeh.cz.
Pondělky a pátky mám volné, a ostatní dny běhám - tedy 5x týdně.

Týden první - 2. - 8. 6. 2014
Abych pravdu řekl, tak tento týden jsem úplně striktně nedodržel. Byl jsem darovat krev, do toho výlet, ale sobotu a neděli jsem poctivě běhal. V sobotu na Barefoot runu v Praze a v neděli pěkných 18 km volně. 
Za tento týden - 39 km.

Týden druhý - 9. - 15. 6. 2014
Pondělí volno a úterý jsem vynechal. V plánu jsem měl Cooper test, ale ten jsem si dal ve čtvrtek v rámci přezkoušení z TV (mimochodem 2,65 km). V sobotu jsem si "střihnul" Jezerní běh na 16 km s docela slušným (na mě) tempem 5:19 min na kilometr, a dokonce jsem se zvládl umístit na 29 místě z asi 113 doběhnuvších mužů. V neděli jsem pak jen doplnil lehkým výklusem o dalších 13 km. 
Za druhý týden - 48,5 km.

Týden třetí - 16. - 22. 6. 2014
Jelikož tento týden jsem působil coby "muž v domácnosti", měl jsem dost času konečně splnit 100% naplánovaného běhání. V úterý tempový běh, ve středu lehce s pár rychlými úseky, čtvrtek jen lehce, sobota 6 km a neděle 19 km, ze kterých bylo nakonec 20,5 km, protože jsem trochu zabloudil. I to se stává. Nejhorší z tohoto týdne byl asi čtvrtek, kdy jsem šel běhat třetí den po sobě. Sice to bylo jen něco kolem 5 km, ale zdálo se mi to nekonečné. No a ještě v sobotu jsem se rozhodl, že otestuji zátěže na nohy, které jsem si koupil asi před 3 lety. Myslím, že to nebyl úplně nejlepší z mých nápadů. Pěkně jsem si odřel kotníky a dnes to při těch 20 km bylo znát. Taky jsem měl nohy zalepené pomalu kolem dokola. 
Za třetí týden - 50,8 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat