čtvrtek 25. února 2016

Restart

Ahoj kamarádi zlatí,

nějak jsem zaspal a dlouho jsem nic nenapsal, ale měl jsem k tomu svoje důvody. Zrovna jsem si četl poslední článek, kdy jsem se chystal na maraton, ale moje tělo se nakonec rozhodlo jinak. Začal jsem mít problémy s nohou, konkrétně s kotníkem, který mi otékal bez zjevných důvodů a bolesti. Dal jsem si tedy nějakou chvilku oraz, v létě jsme najezdili několik kilometrů na kole s rodinkou a do konce roku 2014 se mi to už rozběhat nepodařilo. Od srpna do konce roku jsem naběhal sotva 150 km, ale nechal jsem nohu odpočívat.
Protože jsem nechtěl totálně zakrnět, začal jsem navštěvovat v Hammerstrength Fitness kruhové tréninky, abych to svoje tělo trochu zkulturnil. Vydržel jsem do března 2015, kdy jsem vyrazil opět na "rehábku" do Františkových lázní. Myslel jsem, že to zase rozběhám, ale tělo opět prohlásilo "stop hochu", tentokrát to ovšem byla ploténka. No paráda, to už si asi nezaběhám. Ale nic se nemá vzdávat, že?
Do toho ještě přišlo stěhování z Oseka do Prahy, takže léto jsem si opravdu užíval a to nejen díky těm super teplotám, které vloni vládly. Říkal jsem si, jak pěkně shodím pár kilo, když budu takhle makat, ale opak byl bohužel pravdou. Kila šla pěkně nahoru. Milešovka(p) jsem 28. září 2015 statečně u-šel-běhl s trekovými holemi v celkem rozumném čase 2:34:02 (při běhu to bylo 2:07, 2:06 a 2:14 ve třech předchozích ročnících). To víte, že mi to nedalo a ze začátku jsem trochu běžel (asi prvních 9 km), pak když už to nešlo jsem to vzal rychlou chůzí a nakonec jsem na vrcholek Milešovky dopajdal. Konec roku 2015 byl také spíše o klidu a vyběhl jsem opravdu jen sporadicky, když už jsem to vážně nemohl vydržet a potřeboval jsem vyvětrat hlavu.
Leden 2016 jsem ještě nechal své nohy a tělo v klidu možná taky proto, že jsem potřeboval pořešit zaměstnání. Od 1. února jsem nastoupil na 4 měsíce "do školy" na angličtinu a tady se to asi konečně rozhodne. Když to jde, vybíhám na kratší vzdálenosti cca 4-5 km a uvidíme, jak to půjde. 5. března v sobotu mě čeká Kbelská desítka, ale to opravdu nebude o závodění, ale opět o "nasátí" té správné běžecké atmosféry a třeba i nějaké té další motivace.
To by bylo asi vše k mé dnešní zpovědi. Uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne. Těším se na vybrané závody a na to, že se opět potkám s přáteli a kamarády. Třeba i s někým z Vás.

Mějte se fajn a dobrou noc.

1 komentář: